mmm

kvällen har spenderats hos furre. vi satt där spelade kort, tomppe började med sina trollerier.
jag är fan fortfarande irriterad över att jag inte kom på hur det går till och han vill inte berätta.
sen har vi planerat att vi ska nånstans under sportlovet. hoppas det blir av för jag vill nånstans.
inte för att det verkade vara så himla seriöst men alla vill dra nånstans.
hehe sen när vi skulle dra från furre råkade jag välta honom. hoppas han inte ligger där fortfarande hahahahhahahaha.

kom hem för en stund sen, upptäckte en hemsk sak. helvete, de är alltid nå problem med mig.
och jag vill verkligen inte till sjukan. hatar sjukhus.
men ambulans kan jag åka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0