nyår

jag har vart på leilani o käkat. fan va gott det var. blev helt otroligt mätt.
hoho, sen var jag vi förbi ica. hihi, fick äntligen med mig en ansiktsmask. har tänkt köpa de länge nu, men har alltid glömt bort de.

iaf, min ny år.
först satt jag hemma hos jessica. det var helt otroligt varmt. jag var inte så taggad på att dricka.
drack en smirre, två glas white russian och ett glas puolukka vodka.
japp, sen vid tolv drog vi till stranden. träffade på en massa folk, hängde med dom.
sen drog vi hem till furre. vi var en jävla massa där i en liten lägenhet.
men iaf, vi chillade där ett tag. drog till stan.
sen drog vi o cruisade med tuomas oså. kom hem vid halv fem.
fyfan va jag var trött.

vaknade vid elva tror jag. kände mig lite bakis.
men efter leilani mår jag mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0