galet

slutade vid halv åtta efter lite kaos hehe.
sen drog jag hem och nästan direkt åkte jag till malin där hon o sebbe var.
sen tänkte vi dra o cruisa men batteriet hade dött. puttade bilen till andra sidan kvarteret hhaheheh.
där fick vi sen starthjälp. sen gled vi iväg.
jag körde sebbes bil. usch va hemskt det var. trodde jag skulle ta sönder bilen.
hehe

cruisade en stund, sen åkte vi auuuudi.
upp till typ 260 km i timmen. fyfan va kul.
hehe

sen ville malin till umppis så vi drog dit, inte så kul.
men jaa, inte så farligt heller som på sportbaren.

nu är jag hemma, lagade lite käk till mig.
köttbullar och morötter. fan va gott.
borde ju bli kock.

sen har jag städat här hemma, orkar fan inte längre.
mamma o pappa får väl bli sura om dom vill.
galet.

men ska dra o duscha, jobbar imon. hoho.
orkar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0