hehe

ska snart till jobbet, slutar tidigt idag.
iiiih va skönt.
de är torsdag och suomen tivoli öppnar. ÅÅÅÅH de är sommar när det är suomen tivoli.
åh underbart, jag älskar suomen tivoli. skulle kunna bo där. hihihihi

igår jobbade jag också, smed planer i huvvet hela tiden, heheheh..
sen var jag o solade också, träffade en kille som hade vart på öb en timme innan o han kände igen mig.
hahah han var lite skumig. hahahaha. är de inte öb?

sen stekte jag plättar med tuomas, dom blev skitgoda.
hihihi megaplättar.

vi drog o cruisade en liten stund, sen kom jag hem.
drog nästan direkt till stan o hämtade filip o erik. cruisade lite, sen körde jag tillbaks dom.

nu måste jag dra, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0