övertorneå

vilken resa!!!
först fikade vi hemma hos egge innan vi drog.
efter vägen så vinglade en husbil fram, så vi ringde polisen hahaha.
fan va kul.
dom höll på o ringa till tuomas också o dom skulle köra ikapp oss. haha
men vi hann aldrig se dom. föränn i ötå om de va dom. hihi.
tror inte det hann hända nånting.

i övertorne så drog vi förbi filips mormor o morfar.
fikade där också.
ruggit mysigt.

sen drog vi till luppioberget. vandrade runt där också.
helt galet. fast lite tråkigt att det som egentligen inte finns nånting där.
de va ganska fint.

påvägen hem så körde jag ihjäl en fågel... den slets i stycken.
fyfan va hemskt det var o se fjädrarna flyga i backspegeln.
hemskt, jag mår dåligt.

jag ska nog sova. jobbar imon.
14-18.
inte så länge som tur är.
jag var fan helt död idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0