cruiz

idag har jag, malin o tuomas vart förbi malins stuga.
sådär plötsligft.
vi åt jättegod mat, spelade kubb och yatzy. gick inge bra för mig.. fick inte ner en endaste kubbgrej... men jag fick en yatzy iaf. hehehe

när vi kom tillbaka till haparanda, när vi drog förbi ica gick malins bil sönder.
oljelocket är borta o de hade sprutat olja överallt. sen helt plötsligt lossnade växelspaken också.

vid nio drog jag o malin o cruisade. vi cruisade till tre.
fyfan va mycket kaos.
jag hade glömt mina nycklar i dörren, alltså husdörren. i flera timmar.
sen när vi tankade glömde jag tanklocket på taket.
hahah o näör vi hämtade mathilda o marie så sa dom att jag hade glömt o stänga tankluckan.
så jag har kört med den öppen också. hehehehehhe pinsam jag är.

o det har hänt nån slags olycka i torne.
ambulans, räddningstjänst, brandkår, poliser o helikopter som letade efter något i vattnet.
hemskt.
sen körde ambulansen iväg utan blåljus så det kanske är någon som har dött? hoppas inte.

nu orkar jag inte skriva mer. vill kolla på film, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0