jag är glaaaad

när jag avslutade provet och såg att jag hade klarat det, jag trodde fan aldrig att jag skulle klara den.
det var en massa frågor som jag verkligen inte visste.
usch, jag satt där nästan hela tiden. 4 minuter kvar så avslutade jag.

när jag hämtade pappret av mannen och gick ner för att sen gå hem skakade jag helt otroligt.
sen mötte jag tomppe och linnea som hade kommit dit. hihi jag ville näsgtan börja gråta.
så skönt var det.
fan, jag trodde verkligen att jag inte skulle klara det och jag tänkte tillochmed ändra teoritiden, men så hade pappa redan betalat den så ja.

nu måste jag bara klara uppkörningen också inom 2 månader.
kommer nog inte gå lika bra...



jag hade verkligen tur att jag fick just o just godkänt!
jag är så glad!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0