KÖRKORT

jag kan ba inte fatta att jag har fått körkort idag.
omgggggggggggggggggggggg.
fo till trafikskolan lite tidigare, mattias kom också just då så jag bad honom hjälpa mig o lägga på parkeringsljuset hahahahah. ja sen gick vi igenom alla säkerthetskontroller. haha sen på uppkörningen behövde jag ba kolla fotbromsen. nice.
jag klarade det iaf, gjorde en liten farlig vänstersväng men annars körde jag bra.

fick köra med mattias bil också, ruggi skönt.
älskar den bilen. åh vill ha den. fast mest av allt vill jag ju ha en audi a6!
jepp, när jag förde tillbaka nyckeln till mattias så ja stog jag kvar där o pratade lite med dom o så fick jag nån lapp av gunnar. sen gick jag.

tuomas kom o hämtade mig, hehe. sen kom jag hem och vid 3 drog jag o jobbade.

när jag slutade drog jag hem, sen skulle vi dra o köra. men det blev lite krångel med bilen så vi var tvunga o dra till min pappa.
och innan de skulle vi tanka. hahahahahah kaos. de va fint de.

cruisade en stund, sen körde jag hem jessica.
sen malin och så körde jag hem tuomas och KÖRDE HEM SJÄLV. helt tokigt.

det här inlägget blev kaos. heheheheheheh
men jag är trött. har sovit skitdåligt i natt. så kommer nog somna tidigt idag.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0