kul då

den här dan började fan inte bra.
kom till ÖB, trodde jag skulle börja jobba 10, men började visst 10:30.
jepp, sen kom det en kund som var så jävla trög. åh fan va sur jag blev.
heheh men sen mot slutet blev det bra. o det kom en man, han är så snygg och så trevlig.
han är alltid de, men jag är lite blyg hihihihihi mohahahahaha.
åh jag har alltid tyckt om honom. hihihih

sen blev det dags för en studentkväll typ.
massa volleyboll, kubb o fotboll.
spelade bara kubb. vågade inte va med i fotboll eller volleyboll.
de va så många så jag vågade inte visa hur dålig jag är. hehehehhehehehehehehe.

nu tänkte jag kolla en film, sen sova.
uppstigning kl 7, körning 8 och dra o fixa min klänning (som säkert ändå inte går) sen vid 11.
efter de nångång ska jag nog träffa jessica. och på kvällen blir det skattjakt!
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0