skattjakt, fotboll, basket maaasssccchaaa skoj

igår hade vi skattjakt på stranden.
det var skitkul. vi kom etta med SPEI. sen när det skulle avgöras så vann dom. då var det inte lika kul längre :(

hehe, gled runt med alle, jonas och mathilda en stund.
sen drog jag och hängde på stranden med en massa folk och MYGG.
fyfan jag höll på o dö.
vi spelade fotboll, jonkade, satt o chillade oså.
sen skulle jag och tuomas hem, men så möter vi på de andra folket igen.
då bestämmer vi oss för att dra till språkskolan och spela basket. de gick inte så bra för mig.
var där ett tag, sen drog vi till SJ o spelade basket o skumade runt.
fick en boll i ansiktet. heh

o igår kom min mormor hit, och nyss berättade hon att
min kusins hund, som min gudfar tog över har dött igår.
blivit påkörd av en lastbil. :(
åh, jag mår dåligt.
jag hatar sånt här.
nero var fan världens finaste hund. alltså den va så fin, utseendemässigt alltså.
hojjjjjjja,..... :( R.I.P <3

nu ska jag köra med gunnar, han kommer säkert snart.
eller om de ens var klockan 8 jag skulle köra. men det ser jag ju sen.
hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0