bitch

hahahah, fan va jag skulle skratta.
mohahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahhahahahahhahahahahahhahah

jag hatar chihuahuor. usch äckliga hundar.
den enda hundresen jag inte tycker om och chihuahuor och katter är typ de enda djuren jag typ hatar.
förutom insekter, men ser inte dom som djur djur!
men det var ju lite sorgligt att en chihuahua blev slängd i en vägg och dog så ägaren riskerar livstid.
men hur dumt låter det inte? straffen är så jävla konstiga.
alltså visst är det ju rätt.. men ja.
och hur roligt låter det inte? hahahhahahaha
fast jag hade inte skrattat om det gällde någon annan ras eller djur.

igår så fick paue ett samtal om att det är lösa hästar i kukkola, så då körde vi dit.
det var inte paue och deras hästar, deras  grannes typ.
när vi skulle åka tillbaka till stan så såg vi nå konstigt nånstans så körde vi dit och träffade på green peace!
söta o trevliga människor, lite skumma. men såå söta dom var.
hiuhi
stog där en stund med dom, sen äntligen åkte vi iväg.
det var så jävla kallt.

när vi kom till marielund såg vi en antilop.. tydligen så var det jag som såg de.
hehehehehehehehehehehehehehhehehehehehehhehehehehehhehehehhe.


JAG VILL SPYYYYYYYYYYY.ÄÖS"#¤%&/()


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0