jaavafan

hade körning idag, faan jag orkade knappt upp. försov mit lite, men det gjorde inte så mycket då jag hann bli klar innan mattias kom.
det gick fint. jag var lite vimsig bara.
heheeheheh nu måste jag boka tid med gunnar också, fan jag kommer ju inte våga ringa till honom.
vill inte köra hans bil, den suger.

oliver har åkt hem nu, brorsan var o hämtade honom.
hahaah stackarn ville ju inte åka hem.
konstig unge, jag hade alltid hemlängtan när jag var liten.
jeeepppp.. fick se bilder på olivers lillebror också, ruggi söt.
såg typ exakt ut som oliver när oliver var liten.

HEHEHEH jag har bara 20 minuter kvar o lyssna på på spotify.
för nån dag sen hade jag två timmar kvar, sen vågade jag inte lyssna på spotify på några dagar, och så igår lyssnade jag och då hade jag 6 timmar kvar. ruggi king o få sådär extra timmar, ehhehehheheheh.
men ska nog skaffa premium, men jag kan inte betala det direkt på internet, fan allt suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0