kaaaos

jag mår jättedåligt, men jag skakar inte så mycket nåmer.
herregud, jag tror jag har fått nån jävla panikångestattack.
jag vill ba ta nå lugnade mediciner o typ somna.
jaa btw så vann jag 27 kr idag, elelr 30 vann jag först men spelade bort två kronor. hhewhehheheheheh
omg jag måste lugnan er mig nu, känns som om jag ska svimma eller få nån jävla hjärtattack.
och nu låter det som om nån gång utan för min dörr.
helvete, för nån dag sen när jag var helt ensam i mitt hus. det var ihelg när mamma o pappa var i stugan så skakade det till i nån skål vi har i köket.
omg jag blev jätterädd.
och idag när jag o paue satt i köket så stängdes ljudet av på tv, lite läskigt.
men det blev säkert på fel skit samma nu måste jag lägga mig, hehjdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0