du betyder ingenting

vaknat sent igen.
meningen var ju att jag skulle vaka igår och somna tidigt.
men somnade kl 7, vaknade halv tolv. somnade 3.
vill inte sova bort dagarna längre.
det är bara jobbigt.
visst, egentligen så gör jag ju ingenting. men ändå.

igår var det söndagsöppet på kommunhuset.
var dit och drack glögg med paue.
kollade på luciorna, osv.
sen drog vi till svefi, gallerian, ica och ikano.
fick med mig ett par vantar.

vi drog hem och jag städade mitt rum. nu ser det lite bättre ut igen.
men det kommer va lika stökigt snart igen.

sen mot kvällen drog jag och paue o cruisade. plockade med egge också.
skvaller, hehe!

nu håller jag på o dör.
det kliar så jävla mycket i mina ögon.
hatar det, tror det är ljusen i mitt rum.
tror inte jag tål sånt.
håller på o blir tokig.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0