jaså?

jag har ju fastnat för serier, kollade ju vänner nyss, sen kollade jag mr sunshine och nu kollar jag på
sex and the city.
alla dom är bra, men ingen slår fan vänner.
nu är boxen på besök hemma hos malin. saknar ju den!
när jag kollat klar satc ska jag kolla på vampire diaries, har tankat hem säsong 1, men måste gö plats för andra säsongen också. min data är ju typ överfull.


haha mina bästa vänner!

och jag började fundera nyss ifall om det finns nån tjej längre som inte har hål i öronen?
ba helt plötsligt.
det känns som om man föds med hål i öronen nuförtiden.
hahaha, iofs så gjorde jag ju nästan det.
 
aaaa, nu ska jag kolla på satc igen.
hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0