finsk telefonförsäljare?

jag mår bra, för den här dan har varit nästan hur bra som helst.
synd att det är höst där ute. så mörkt och kallt.
hade velat ta en promenad. men när jag ändå redan håller på frysa ihjäl här inne så jag tror inte jag drar på en promenad.

jag har städat mitt rum idag. blev faktiskt fint. men egentligen hatar jag mitt rum.
så jävla otänkt hela rummet. förstår mig inte på mannen? som byggde huset.
förlåt, vet om att du dog i en bilolycka. tror jag iaf.  men helt korkat rum. 
japp och så har det bott en karlsson här innan oss. nu vet ni det.

nu har jag en säsong kvar av vänner.
vafan ska jag hitta på sen?? kanske kolla alla mina hundra filmer som jag inte hunnit se ännu.
hoho.
kanske dags o skaffa ett riktigt jobb? kommer vara så jävla pank nästa månad.
men jag vill inte jobba. som jag har sagt en miljon gånger tidigare så vill jag bara få en massa pengar utan att behöva göra något.
det hade vart skönt.

nej, jag tror jag slår på en till skiva av vänner, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0