hahahahahahhahhahahahhaha

fan vilken rolig dag.
började med att jobba. det var ganska kul.
hihiihihihihihiihihihih

ja, sen drog jag iväg med malin, linnea, tuomas o carro.
chillade/sov hos linnea en stund. sen drog vi till stan.
körde bilkurragömma med karhu och lucas. kan då säga att dom inte var så himla bra på det.

sen körde tuomas hem oss. tog svettpullan och skulle leka kurragömma igen.
jag och malin kör nästan ner i diket. HAHAHA så vågade vi inte köra därifrån för vi trodde hela pullan skulle välta.
så malin ringde karhu o så kom dom dit.
sen kom min bror också förbi där. han trodde karhu och lucas höll på o välta oss eller nått.
hahaha kaos.
men vi kom därifrån och fortsatte gömma oss.

sen kom karhu med oss och vi cruisade runt. vilken rolig dag.
nu ska jag slå på vänner, sen ska jag sova. hihi skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0