partyyyy

jag har nästan vart nykter idag. åh helvete va kul jag har haft.
först hockey som inte var så kul, sen drog jag och paue hem till malin. tog det lugnt där och därifrån drog vi till mattila vars vi inte var så länge.
jag och malin drog och cruisade med aidis o sebbe.
helvete jag älskar den där bilen. accelererar så fort. älskar o köra fort. önskar att svettpullan var lika snabb.
ahahah men den skulle jag dra in några till fortkörningsböter.

ja iaf, vid ett drog vi till umppi. helvete jag hade kul där.
såg typ ingen jag kände. men alla va så roliga där.
det var inte heller så mycket folk. men faaan har typ aldrig haft såhär kul.
hahah haer bestämt mig att sluta dircka alkohol. man kan ha roligt för de.
imon ska nog jag o malin ut nyktra? hehe. nu har vi iaf skjuts hem.
haha fick åka taxi hem idag.
nice, hehe. nu ska jag spela monopol. HAHHAHAHAHAHA
GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0