Resident

sitter hemma h
hos malin, på hennes minidata. helt sjuuuuuuuuukt liten.¨
som en bok.
är verkligen inte van vid tangentbordet. så jag kommer typ bli helt hullu efter det här inlägget.
vi har iaf kollat på film och ätit glass.
nu håller dom på med o färgar malins hår för andra gången den här kvällen.
vi ska kolla en till film, sen ska vi nog dra o cruisa.
hihihi hoppas vi ser en massa poliser.
hehe mötte polisen när jag körde 80 på en 50väg. hahahah underbart.
och jag är helt beroende av vänner. har kollat på de hela dan idag.
är helt fast. fast jag sett alla avsnitt nu en miljon gånger.
och jag är kär i chandler. han är bäst i världen.
matthew perry <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0