hej

jag missade hockeyn igår. jag kan ba inte fatta det.
jag o paue bestämde helt plötsligt att inte dra dit.
det kom fan så plötsligt. visste inte ens om att dom hade match överhuvudtaget.
äh, jag hatar deras nya lag. så varför slösa pengar på dom?

vi kollade film iaf istället. med egge.
filmen vi kollade var helt värdelös. åh jag blev så sur. den kanske hade vart lite bättre om det hade varit bättre skådespelare. jag blev så irriterad. dom var så dåliga.

efter filmen drog vi till paue och sen till stan. cruisade, såg poliser <3 och ja taggade. eller egge taggade iaf. hahaha.
jag hade kul igår.
hehe, sen tillslut var jag tvungen o dra hem. och inatt har jag bara sovit nån timme.
och jag ska jobba 11,5h, sen komma hem o fixa mig och dra på fest.
men jag ska äntligen få min bil så jag ska köra istället för o dricka. mycket bättre.


egge taggade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0