skola <3

jag vill gå i skola, fan jag saknar skolan helt sjukt mycket.
saknar lektionerna, saknar håltimmarna, saknar allt med skola o göra.
kan bara inte förstå att jag aldrig mer ska gå skola... jag blir så jävla deprimerad nu.

idag har mamma, pappa, oliver och totte åkt till stugan. eller först skulle dom åka förbi sunderby sjukhus.
ska bli skönt o va ensam hemma. men jag har ingen bil.
min bror har lånat min bil då hans egen är sönder. jävligt irriterande.

usch, börjar jobba om 40 minuter. jobbar till stängning idag.
hatar o jobba så sent. hatar o sitta sista timmen i kassan. usch va det är jobbigt.
och nu när sommarn är slut också så har det blivit lugnt och då är det tråkigt o sitta vid kassan när det inte kommer folk hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0