stereo hearts

fan vilken bra låt, stereo hearts alltså. åh fyfan, paue hittade en ny favoritlåt till mig igår.
sjukt bra!

ja, igår så har jag glidit runt med paue, carro, tuomas och linnea.
vi var o käkade på frasses, sen har vi ba glidit runt.
hahahahaahahahahahahaha kvällens roligaste var ju på shell ändå.
fyfan, jag har inte skrattat så mycket på så jävla länge. fick ont i magen. orkar inte förklara. men det var helt galet roligt
jag tycker om shell! så ääää de ba

idag ska jag jobba 7-nånting. vet inte ännu.
ska inventera. det är lite underhållande ändå.
men jag tänkte att jag skulle sjukanmäla mig idag, hade så jävla ont i huvvet när jag vaknade.
alltså jag förstår inte???? huvudvärken vill ba inte gå över. har jag kanske slått huvvet i lördas??
eller är den flera veckors huvudvärk igen? jag är less iaf.
ska be mamma beställa tid till en massör, det kanske har något med mina axlar & nacke o göra igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0