hejsan

haft en bakisdag. kollat film med mina vänner och myst på.
vi kollade hunger games. tyckte inte den var så bra som alla andra tyckte men blev lite kär i Josh Hutcherson. han är ju bara för söööööööööööööt.
 
sitter här återigen med färg i håret.
kan ju inte gå till jobbet imon med lila hår.
fick ett extra pass, känns så jävla bra. men jag börjar klockan 7.
så jag får inte många timmars sömn inatt men får sova sen på söndag.
 
och än en gång har vi kaosat med biljetterna.
hände när vi var i new york också. bokat biljetterna helt fel.
fattar inte vad vi gör när vi bokar.
är så jävla sur. blir en dag mindre i stockholm nu. jävla skit. men hoppas vi hinner med shopping och mat från vapiano ;)
 
nu ska jag sitta här i en 20 min till med färgen i håret. vill ba dö.
orkar inte, vill ba sova!
 
 
söt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0