bitch

har kollat på bilar, hittade en jättefin bil men har inte riktigt råd med den. 
fast om jag skippar stockholm, och sen om mamma och pappa vill betala den del såå då skulle jag ha råd.
nä får spara ett tag till. vill köpa den själv!
nä nu kom jag på att jag måste lägga undan lite pengar på sparkontot.
och snart får jag mina skattepengar. då är jag halvt rik.
känns bra att jag kommit nånstans med sparandet nu.
 
och det känns ännu bättre att jag får jobba mycket.
fått 3 extra pass den här veckan, o så har jag fått jobba över också.
och att jag fick helgen känns jävligt bra.
men jag är ganska slut. dag 7 av 7 imon. tung vecka!
men får sova på måndag sen.
 
nu ska jag kolla om jag ska beställa hem något fint, kanske kolla på lite mer bilar sen?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0